Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Direktlänk till inlägg 8 mars 2012

Gårdagens träning

Av Rebecca - 8 mars 2012 10:04

Mötte upp Karin och Niklas med respektive jyckar (Frankie, Weimis och Adam, CaneCorso) på ett sjuukt blåsigt SOSU.


Vi körde igenom en del moment och fick superbra tips på det vi gick igenom! Och jag kan ju säga en sak... min voffa var sjuuukt taggad igår, jädrar vad vild hon var, superkul!! Inga problem med attityden eller så iaf ;). Nu ska vi träna med de tips vi fick igår för de var superbra, det är himla nyttigt med två par extra ögon som kollar och kritiserar.


Både Frankie och Adam skötte sig grymt bra och var superduktiga! Och vilka duktiga förare :).


Återkommer senare med en noggrann redogörelse för passet i detalj och vad vi ska träna på, nu ska jag åka iväg och köpa lite hundgrejer!

 
 
Johanna

Johanna

8 mars 2012 11:01

Ja det är verkligen kul att träna tillsammans med andra och få tips på vad man kan tänka på. Vi, jag och min rottis var också på ett träningsmöte igårkväll och det ger verkligen så mycket.

http://www.profotogve.se/blogg

Rebecca

8 mars 2012 11:23

Ja det är verkligen superkul!

 
Karin

Karin

9 mars 2012 07:57

Jättekul att träna med dig och lilla Flingflongan! Vilket samarbete ni hade - härligt att se!

Kram

http://frankiegreyghost.wordpress.com

Rebecca

12 mars 2012 07:27

Vad du är gullig Karin!!

 
Ingen bild

Mormor Inger

12 mars 2012 21:21

Vad duktig du är Rebecca. Jag blir nästan avundsjuk på din entusiasm vad gäller odling av grönsaker och inte minst blommor.
Kommer du upp och hämtar pioner?
Vilka fina hundar ni har mamma och du.Hoppas att ni kommer snart.
På fredag åker vi bort i två veckor.
Kram från oss. Älskar dig!

Rebecca

13 mars 2012 18:32

Åh vad du är gullig mormor ♥! Jaa jag hoppas vi kommer upp snart, ska bara lugna ner sig lite i skolan först! Vi kommer upp och hämtar pioner :). Kram på er, älskar er!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 19 februari 2014 08:49


Hej hallå allesammans! Eller de få stackare som fortfarande hittar hit emellanåt ;).    Nåväl, igår var det såklart agilitytisdag, och vilken tisdag sedan! Helt otroligt bra gick det med båda! Körde både Elli och Ester (mammas hund ni vet).    ...

Av Rebecca - 5 februari 2014 20:00


På tisdagar kör jag och Elli agility uppe i hallen i Arninge, och igår gick det så fruktansvärt bra!!    Jag har haft ganska stora problem med att lära mig läsa min lilla hund. Hon är utan problem den svåraste lilla tösabit jag någonsin haft att ...

Av Rebecca - 4 februari 2014 17:14


Hej igen!    Jag ser att det är folk inne och läser, blir lite förvånad. Vilka är ni?    För oss rullar livet på även utan Fling. Vi saknar henne varje dag däremot, fortfarande, trots att det är snart ett år sedan. Även om saknaden är stor så...

Av Rebecca - 25 juli 2013 13:00


Hej på er...   Jag ser att ni fortsatt läsa, trots att jag inte uppdaterat här på väldigt länge. Anledningen till det är att jag helt enkelt inte orkat, inte efter den här vårens katastrofslut. Men någonstans känner jag ändå att jag är skyldig er...

Av Rebecca - 25 april 2013 17:12


Idag har Plång och jag varit och simmat igen.. det är vår torsdagsgrej vi har för oss. Traska måndag eller tisdag och simma torsdagar, så har vi det. Nästa vecka blir det däremot simning två gånger, då Frida som sköter traskningen är på kennelläger. ...

Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards