Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Rebecca - 23 mars 2012 16:46

Plånkan är lite bättre idag! Skönt det :). Imorgon ska vi på kurs för Eva igen, denna är till för hundar med reservation/rädsla mot människor, vilket är precis vad vi behöver. Jag känner lite att jag inte löser hennes rädsla för män själv... kvinnor går ju rätt bra liksom. Men men, dit ska vi imorrn iaf! Hoppas att hon kommer med några superbra tips som gör att vi kan gå superkliv framåt i människoträningen. Det lustiga är ju att hon inte är rädd för män om de håller i en kamptrasa eller om en annan hund är med... Tips?!


Idag har ju Plång varit på dagis, jag har skrivit tenta och sen planterat blommor! Har huuuuur mycket broccoliplantor som helst, förvisso rätt så små än så länge, men ni får hojta till om ni vill sno åt er en.


Nu ska jag fortsätta mitt planterande av rosenskära, broccoli, luktärt och tomat!


Till middag blir det hemgjord hamburgare, mums! Ha en trevlig fredag allihop :).

Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards