Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Rebecca - 13 mars 2012 18:33

Dårhundarna hoppar omkring och leker, Esters skall är så ljust att man får öronsprång...


Dagen har bjudit på en massa promenader i det underbara vädret, två stycken i sällskap med Kisen vilket leder till en trööött plånka! i övrigt har jag hunnit med en sväng ner till Enköping och hälsa på min sjuka häst, vilket leder till en massa ångest kring hennes situation osv osv i all oändlighet, ska inte tråka ut er med ett massa snack om tråkiga känslor ;).


Våren känns verkligen som om den kommit hit på allvar! Det är ca. 10 + ute nu, superskönt!!! Igår morse gick min bror med mig på morgonpromenaden, tog denna härliga bild på honom och Flinga:

Ni ser hur skönt det är va? Jättevarmt och jättehärligt. Ni ser också hur stor hon har blivit... och hur blek min bror är jämfört med hennes svarta, normalexponerade färg, men det är okej att vara blek i mars :p.


Nu ska vi äta lite ugnspannkaka! Mumme.


Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards