Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Rebecca - 6 mars 2012 17:55

Idag har vi fått tillökning i vår familj! Flinga har dagen till ära blivit storasyster, och vilken storasyster sedan. Hon är så galet snäll, även om hon tror att hon är väldigt mycket mindre än vad hon är, och inte ett dugg skräckinjagande, Ester höll väl inte riktigt med... men även min Plånka ska väl lugna ner sig :).


I vilket fall så är Ester en liten Flatcoated Retriever-tös på 8 v! Denna lilla tjej är mina föräldrars och det är tänkt som en aktiv familjehund, till både promenader, jaktträning, spår, lydnad osv osv. KUL!!


Så... tillåt mig att officiellt introducera Atomos Extra Prima, till vardags kallad för Ester!


 

 


Och för att förtydliga... detta är INTE på något sätt min hund, även om mina föräldrar är såpass sneaky att de utnyttjar mig som valpvakt nu när jag bort hemma och är så försvarslös och inte kan säga emot...(hehe)! Nejmen det är smart av dem, det stora problemet med att ha valp är ju att få tiden att räcka till under själva valpperioden och nu har det ju löst sig superfint!

Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards