Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Rebecca - 24 mars 2012 19:46

Suck vad Flingchen och jag är supertrötta nu! 6 h var vi på träning för Eva idag, kursen inriktade sig på reservation för människor, vilket för oss är ett bekymmer... idag har vi fått en del verktyg att använda oss av, hoppas vi kan få ordning på detta nu! Hon blir nog aldrig en retrieverglad hund (i okända då..), men att hon kan släppa sin osäkerhet känns viktigt för mig.


Jag har valt att lösenordsskydda inlägget nedan pga. att jag inte vill dela med mig allt, helt enkelt. Vill ni läsa det som står, skriv en kommentar...


Nu har djuren precis fått mat, jag och bror tänkte kolla på en film. Mor och far är iväg och kollar på operakvartetten Il Divo ikväll. Lyckostar! Men jag är hundvakt istället, inte illa pinkat det heller!


Nu har Fling somnat efter en finfin kvällspromenad, där vi förövrigt höll på att bli överkörda av Kalle (ni vet, med Samba) som kom och fräste i en alldeles för hög hastighet på en 30-sträcka en bit från oss (fy dig, Kalle.).


Morgondagen bjuder på spår med Mandie och Hella! Underbart ska det bli :). Finaste tjejerna minsann! Flinga är inte halt längre heller, gud så skönt det känns!!


Nu är det film-tajm, jag kommer väl somna i soffan som vanligt... kvällstrött typ den där Rebecca.


 


Kolla vilken vacker hund :).

Av Rebecca - 24 mars 2012 17:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards