Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Rebecca - 22 mars 2012 21:52

Idag fyllde min underbara pojkvän 23 år och jag väckte honom med en nybakad chokladmuffin! Mumme. Flinga har varit på dagis, Ester passar på att power-sova när Flong inte är hemma. Skönt tycker jag, som får lite tid över till studier. Har tenta imorgon, weii vad kul! Nej inte så.


Plånkan är lite halt också, stackars stumpan. Hon haltade rätt rejält tidigare ikväll, gick en liten kissesväng med henne för att rasta och se om det värmde ur, vilket det till viss del gjorde. Har precis varit ut igen och det ser ännu lite bättre ut nu. Skönt! Hoppas på att det är utläkt imorgon, vi ska ju på kurs på lördag.


Nu är det sängen för mig, en tidig morgon blir det minsann... jätteroligt. Jag är supertaggad på att skriva tenta. Inte. Det känns ungefär lika lockande som att gå till tandläkaren och få munnen uppborad av en skruvdragare utan bedövning. Kanske inte lika läskigt eller smärtsamt, men sjukt oinspirerande och otaggat.


Nu ska Fling och jag gå och sova minsann, ska bli fruktansvärt skönt. Lite jobbigt det där med att vakna vid 6 av sig själv? Men det spelar väl in det faktum att det är så ljust ute, vid halv 6 är det hyfsat ljust och 6 helljust. Kanske är därför jag vaknar... jaja, man har ju hela dagen framför sig iaf! Inte sova bort onödiga timmar här inte...


Nej, nu är det natten så jag orkar någonting över huvud taget imorgon! Natti natti.


   


Min vackra vackra Flinga på julafton 2011, tänk att det var så grönt ute då... typ Septemberväder.



Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards