Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Rebecca - 31 oktober 2011 15:13

Jag skriver ju faktiskt aldrig här om hur jag tränar mig själv, jag tror jag ska göra det faktiskt. Inte för er läsares skull, utan för min egen (nähä?!). Kan ju börja med idag då.


Kom nyss tillbaka från en 3 km löprunda runt sätra äng. Sprang inte så fort, 18 min vilket innebär 6 min/km. Det kändes rätt bra trots att jag druckit lite julmust innan (japp, ni läste rätt, julmust.) och det bara bäddade ju för ett finfint blodsockerfall. Men det blev inte så, iaf inte föränn jag kom hem. Sista 500 m från skogsvik upp till vårt hus är en apseg uppförsbacke. Nu känns kroppen rätt nöjd faktiskt. Ska stretcha lite också, inte glömma!


Ikväll ska jag och Anton iväg till SATS och träna också. Styrka blir det då. Ett riktigt tung magpass står på scheman, kör nog lite armar och axlar också! Kul.


Annars tränar jag ca 3 ggr/v. Ibland blir det två gånger, och ibland 4 ggr, men minst två gånger iaf. Går ju rätt långa promenader också, så jag är ju inte direkt stillasittande.


Och juste, måste bara berätta att Kola, whippen som sprang bort i helgen återfanns igår. Skönt! Hoppas Noah hittas också.


Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards