Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Rebecca - 19 oktober 2011 09:42

Plonkan och jag har varit på Sätra äng och gått en riktigt härlig prommis! Vi hade tur med vädret och fick sol största delen av promenaden, även om det blåser så in i bängen är det sååå friskt och skönt i luften.


I övrigt händer det inte jättemycket. Jag var i skolan hela dagen igår och hade mamma som hundvakt, lilla Flongsan hade galet mycket energi nu på morgonen när hon inte fått vara lös och bralla runt på hela gårdagen. Tokfia.


Tänkte visa lite bilder på Sätra äng, hur otroligt vackert det är nu. Om än lite lerigt. Och jag som tycker träd är så oerhört vackra, tokälskar att gå där just pga. alla oerhört vackra ekar. De är helt enorma, och så fina.



Åhh, det är så vackert, jag blir helt glad :).  Nu ligger tokfian och sover gott! Jag funderar på att baka bullar idag... hmm.

Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards