Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Rebecca - 12 oktober 2011 14:02

Imorse var det kaaaallt, och första Frosten bestämde sig minsann för att komma också. Flinga blev lite förvånad när hon spatserar ut och försöker sig på att busa lite lätt på trädäcket och halkar. Vad hände, typ.


En riktigt skön skogsprommis blev det också, med långkalsonger på, det var riktigt längesen. Önskar att jag hade haft dem igår på klubben.  Fröken blir mer och mer uppmärksam och djärv, hon springer iväg på lite längre rundor hela tiden men lyssnar bra när jag kallar in. Hon har ju blivit rätt så spökig också, jag menar, rädd för sin egen spegelbild, skälla ut genom ett fönster när det inte är någon utanför, bli rädd för människor?! Njäae, någon form av spökperiod går hon nog igenom nu. Men det är tydligen rätt vanligt när den fysiska könsmognaden sker, vilket ju är runt den här åldern + några månader. Det händer väl mycket i kroppen och knoppen helt enkelt!


En lunchprommis med Kisen blev det också, plus lite hundbus och godislet. Idag surnade han till på ligisten när hon hoppade på honom, då lekte hon lite på avstånd innan hon vågade sig fram igen. Himlans dåre hon är.


Nu ska jag åka och köpa lite hundben till tokan.


Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards