Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Rebecca - 24 oktober 2011 15:33

Skön skogsprommis imorse, hon är ju helt tokig denna damen :), far omkring som en skottspole typ överallt.


Var var över en sväng till Kisen vid lunch och gick en promenad, letade godis och busade runt för fulla muggar. Anton och hans klasskompis satt där och pluggade hållfasthet (kul..), stackars Kisen hade inte fått så mycket uppmärksamhet om Anton hade gått prommis med honom. Så Flinga och jag kom över som planerat.

De leker så himla bra, och har sååå  roligt tillsammans, så roligt att han gillar henne nu när hon vuxit till sig lite. De fick även leta godis som jag gömt lite fiffigt i barken på träden i deras trädgård, det var lite klurigt men Kisen listade ut det rätt fort. Flinga fattade mest ingenting så jagfick hjälpa henne lite :).


Och jag har funderingar på att lösenordsskydda bloggen. Jag har inte bestämt mig... men kanske att jag gör det.

Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards