Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Direktlänk till inlägg 24 april 2012

Typ Lingonveckor

Av Rebecca - 24 april 2012 20:43

Jahaja, dags för en liten uppdatering igen. Still alive! Men denna statistik-kurs och B-uppsatsen samtidigt är ganska så mastigt faktiskt. On top of this verkar det som att fröken Fling är på väg in i sitt andra löp, i och för sig hyfsat bra timing med tanke på att hon blir ganska trött vid löp, vilket ju passar bra i och med att jag inte har riktigt lika mycket tid för henne som vanligt. Men vi tränar på med lite smågrejer här hemma typ fjärr, hopp-stå och sånt.


På torsdag är det dags för nästa träning med gruppen igen, vilket ska bli grymt kul!! Ska fortsätta träna på rutan, även uthopp och lite fjärr står på agendan inför det träningspasset. Ska bli spännande.


Jamen ett litet livstecken har ni ju allt fått, inga roliga bilder eller så... men jag hoppas att kameran följer med på torsdag! Annars kan ni få lite bilder på mina odlingsbäddar som ska byggas i helgen. För det är ni säkert jätteintresserade av... eller hur? Apropå odling... om någon vill ha några broccoliplantor av mig är ni välkomna att höra av er! Jag kan skicka per post om någon är sugen!


Jamen ha en fortsatt trevlig tisdag allihop, själv ska jag sitta med psykologidatabasen "Psyc-Info" och söka vetenskapliga artiklar :).

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 19 februari 2014 08:49


Hej hallå allesammans! Eller de få stackare som fortfarande hittar hit emellanåt ;).    Nåväl, igår var det såklart agilitytisdag, och vilken tisdag sedan! Helt otroligt bra gick det med båda! Körde både Elli och Ester (mammas hund ni vet).    ...

Av Rebecca - 5 februari 2014 20:00


På tisdagar kör jag och Elli agility uppe i hallen i Arninge, och igår gick det så fruktansvärt bra!!    Jag har haft ganska stora problem med att lära mig läsa min lilla hund. Hon är utan problem den svåraste lilla tösabit jag någonsin haft att ...

Av Rebecca - 4 februari 2014 17:14


Hej igen!    Jag ser att det är folk inne och läser, blir lite förvånad. Vilka är ni?    För oss rullar livet på även utan Fling. Vi saknar henne varje dag däremot, fortfarande, trots att det är snart ett år sedan. Även om saknaden är stor så...

Av Rebecca - 25 juli 2013 13:00


Hej på er...   Jag ser att ni fortsatt läsa, trots att jag inte uppdaterat här på väldigt länge. Anledningen till det är att jag helt enkelt inte orkat, inte efter den här vårens katastrofslut. Men någonstans känner jag ändå att jag är skyldig er...

Av Rebecca - 25 april 2013 17:12


Idag har Plång och jag varit och simmat igen.. det är vår torsdagsgrej vi har för oss. Traska måndag eller tisdag och simma torsdagar, så har vi det. Nästa vecka blir det däremot simning två gånger, då Frida som sköter traskningen är på kennelläger. ...

Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards