Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Rebecca - 14 april 2012 11:26

Vilken KUL överraskning när man vaknar vid 7 på lördag morgon och inser att det är HELT vitt utomhus. Snacka om irriterande, vi verkligen sett fram emot och njutit av den lilla vår vi hittills fått!!


En promenad i spåret fick det bli nu på morgonkvisten, kommer tillbaka och kollar SKK hunddata för att spana efter röntgenresultat... och vet ni... Flinga är fri både på höfter och armbågar!! Vilken lycka!! Nu kan vi börja bygga upp kroppen inför riktig konditionsträning i form av löpning och cykling, känns grymt bra!


Igår var jag och Flinga ute och tränade med en nyvunnen bekant som jag träffade på Eva-träningen: nämligen Ylva! Hon och jag ska byta lite tjänster, jag ska vara hennes mottagare i rapporten och hon hjälper mig med lydnadsträningen. Win-Win liksom!


Annars har vi inte hunnit så mycket i veckan, har haft en inlämning så för min del har det mest varit plugg, inte så kul alls.



 

Svårt och tro att det såg ut såhär förra helgen, nu är det 15 cm blötsnö. Kul.

Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards