Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Rebecca - 2 april 2012 21:13

Gick på Sätra Äng nu på kvällskvisten, riktigt härligt! Körde lite fritt följ, vilket gick grymt bra, svängde åt alla möjliga håll, och det gick finfint minsann. Förmodligen pga att jag själv bestämmer hur jag ska gå. Jag har därmed insett att jag helt enkelt måste bli kommenderad mer och att det är i den tävlingsmässiga situationen det går åt skogen. Träna mer helt enkelt! Jag kan ju säga att det gör mig ingenting att jag måste träna mer, för det är gryyyymt roligt!! Jag var bara tvungen att säga att vi inte känner oss lika dåliga (jag inte känner mig lika dålig...) idag, utan att det finns hopp, och det är inte ens långt bort. Det ska bli kul att köra med Niklas och Adam imorrn! Riktigt roligt faktiskt!! Ville mest ge en liten uppdatering om hur landet ligger med mina dåliga svängar. Rakt fram kan jag ju gå av någon konstig anledning...

Av Rebecca - 2 april 2012 16:10

Blev ni galet mycket lurade igår? Inte jag iaf, tack för det, för jag avskyr aprilskämt.


Dagen har bjudit på lite promenader i det väldigt växlande vädret, nu är det sol t.ex., för 5 min snöade det.


Har tränat mycket på klossen idag med Flinga. Duktiga tjejen, det går bättre och bättre faktiskt! Måste träna mer dock.


Jag har även släppt gårdagens träning litegrann och insett att jag snart lärt mig gå ordentligt. Det var ju lite på tiden, men man kan ju fråga sig: Hur kan det vara så svårt att gå? Jadu, bra fråga, men knepigt är det.


Hihi, ser ni hur söt plånkan är? Hon har så galet mycket hud överallt, ligger hon på sidan är det 10 cm överskott uppe vid ryggen, det ser jätteroligt ut!


Imorgon ska vi träna igen, då med Niklas och Adam endast. Niklas ska få kommendera mig utan hund tror jag...

Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards