Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Rebecca - 5 september 2011 13:30

Idag fyller min fantastiska lillebror 20 år! Hipp hipp hurra för Oscar   .

Ett födelsedagsbarn måste ju såklart få en tårta, även fast man inte är så liten längre.


Jag gjorde en tårta på sockerkaksbotten med ett lager blåbärsmousse (gryyyyymt god) och ett lager med vaniljkräm, sedan fodrade jag hela tårtan med ett ganska tjockt lager grädde och avslutade med marshmallowfondant med smak av blåbär. Resultatet blev såhär:


  


Och jag är faktiskt ganska nöjd! Den blev väldans väldans god och den blev bättre än den första mmf tårtan jag gjorde (med dumlefluff, vilket inte är gott utan alldeles för sött, och hallonmousse), den såg förresten ut såhär och var den 27e oktober förra året när min mor fyllde år:



Så blev det iaf! Supergott verkligen.

Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards