Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Rebecca - 16 juni 2011 21:54


Titta på den här tjejen! Är det inte den finaste lilla skrutta som ni sett?? Det tycker iaf jag, kanske inte helt opartisk men ändå...


Idag har vi varit och handlat hundmat på MyOne, gått en liten prommis hos Antons pappa, och varit nere på en gräsplätt nere vid busshållsplatsen här där vi bor. Hon är så himla, himla duktig! Jag är så glad att hon är så positiv och verkligen VILL vara till lags (kanske har skinka bara ett litet finger med i spelet...), hon kommer och viftar på svansen och söker kontakt när jag ropar, söker ögonkontakt på vänster sida, söker spontan ögonkontakt i alal möjliga situationer, sitt ligg stå funkar bra (sitt och stå bäst) och hon springer för det mesta ut och gör sina behov. Helt fantastisk!!   


Nej hon är helt komplett tokfin! Finare vovva kunde jag inte fått   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards