Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Rebecca - 15 juni 2011 22:59

Två "promenader" har det blivit för Flinga idag. Hon var faktisk lös båda gångerna och det funkade utmärkt. Jag får passa på att njuta nu när inkallningen funkar superbra   . Hon kommer till och med trots störning i form av gottiga lerklumpar, människor, äckliga näsdukar osv. Duktiga tjejen!


Jag är så vansinnigt förtjust i denna lilla Flicka... som förvisso inte är så liten längre, tror jag iaf. Hon växer nog så det knakar, jag ser det bara inte...


      (skitkass kvalitet på alla tre, jag veeet.)


Det var iaf härligt ute, lagom svalt för hundarna och lätt bris! Sedan var det inte helt fel med den vackra solnedgången. Nej nu sover fröken så jag passar också på, natti!  

Av Rebecca - 15 juni 2011 20:01

Med risk för att låta som...jag vet inte...en bitter gammal kärring?! Men.. människan är en fruktansvärd varelse. Fy i helvete. Jag klarade inte av att se hela videon... att en tänkande, kännande, intelligent varelsen kan vara så grym och oempatisk är för mig helt vansinnigt. Jag kan inte förstå det.


Förfan, nu är det väl ändå dags att göra något.. frågan är bara vad.


Jag gick med i deras FB grupp iaf, såg att det ska vara någon demonstration mot djurplågeri här i Sthlm någon gång. Återkommer när jag vet datum och sådär...

Av Rebecca - 15 juni 2011 19:46

Har ni sett denna? Komplett underbar     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards