Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Rebecca - 8 juni 2011 22:57

            


Flinga Plinga var som sagt på My One idag, hon var huuuur duktig som helst! Brydde sig inte om de konstiga automatiska dörrarna, eller den konstiga gummimattan, gick snällt i kopplet och snusade omkring. Duktig tjej! Passiviteten inomhus blir bättre och bättre, samtidigt som spunk-attackerna fortsätter och hon far omkring som ett yrt höns, men det går att lugna ner henne och det är superbra.. Nu är hon helt slut och sover, så jag passar på  att sova jag med!


Världens sötaste!

Av Rebecca - 8 juni 2011 12:56

Jahaja, här hade man sett fram emot fortsatt sommarvärme men nejnej. Det gick ju inte för sig. Flingson hade lite överskottsenergi imorse och vaknade vid 6, antar att det var pga. att hon sov mer eller mindre hela eftermiddagen. Så vi gick upp, åt frukost och busade såklart. Jag börjar fundera på om Gisela korsat in lite termiter i henne...bords-och stolsben är det godaste som finns. Kanske att det finns lite mal i henne också, då mammas äkta mattor och våra kläder är särskilt goda. Men hon är fantastisk, jag fortsätter med klickandet och tjatar om ögonkontakten. Hon vet precis vad jag vill nu och hon är så duktig! Ropar jag på Vicke kommer hon farande som ett skållat troll och sätter sig och stirrar på mig. Såå söt!


Nu ska jag och kusinen åka till My One i Enebyängen och köpa lite tuggben. Hon är som en piraya när det kommer till tuggandet av ben... och fröken Flinga ska ju självklart med!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards