Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Rebecca - 15 januari 2012 17:44

Idag var vi på en prommis med Samba och Mandie på golfbanan! Mycket bus för tjejerna blev det minsann. Det gick bra med dessa tre tillsammans, Samba kan vara lite bossig emellanåt och ta på sig uppfostrarrollen, det är egentligen inget problem då tjejerna tar tillsägelserna fint och skakar av sig åthutningarna snabbt. Samba var lite på Flinga där ett tag, men då kom polis-Mandie och skällde på Samba "var snäll mot min kompis", typ. Lite sött faktiskt! Flinga och Mandie är ju bästa radarparet, så fina tjejer så det finns ju inte!


lite bilder blev det ju, som vanligt. Ni får säga till om ni ledsnar... inte för att jag slutar fota och lägga upp bilder, men ändå.


Själv har jag lämnat in en liten eftersläpande komplettering precis, tränat för 4e gången den här veckan och nu sitter jag här med lite nyinladdade bilder. Till middag får det bli bakpotatis med skagenröra för 75% av familjen och en skinkröra till mig. Det får bli bra så...


Flinga är iaf frisk från sin öroninflammation nu, glömde skriva det när jag bloggade igår, vilket är skönt! Däremot... jag vägde henne hos vet... och vet ni vad min lilla älskade FlingFlonga, 9 mån väger?! 41 KG!!! enooorm tjej, tycker inte hon är så stor, det är bara när hon leker med Mandie som man ser hur stor hon är. Haha. Men hon är bäst ändå! Och jag känner mig säker när jag är ute och går med henne på kvällen, ger man sig på en tjej med en 41kg rottweiler (som iof är jättesnäll, men det vet ju inte dem..) då är man ju bara dum. Hehe, falsk trygghet, jajamen men whatever helps typ.


Dagens bildskörd blev:

             

Hon ser lite blek och blaskig ut i färgerna på den här sista bilden, och visst, hon är inte jättepigmenterad, men inte riiktigt såhär blek. Tokigt det blev. Orkade inte redigera det i PS heller. Latmask till matte.

Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards