Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Rebecca - 10 maj 2012 09:21

Idag har ett stycke tomatplanta slagit ut sina första blommor!! Lyckan är fullkomlig just nu. Som jag daltar med dessa tomater! Den sort som blommar är Gold Nugget, en finfin busktomat, däremot har faktiskt alla plantor fått knoppar nu, så det bådar gott.


Jag, Flinga, Ester och Oscar (min bror) har precis kommit in från en superskön skogspromenad! Ännu är det fint väder här, tror dock inte det kommer hålla i sig då det är väldigt kvavt och det finns lite mörka moln på himlen... För min del spelar det förvisso inte särskilt stor roll då jag har tenta imorgon och mest pluggar som en dåre. Inomhus då såklart...


Nåväl, en liten update från mig och odjuren som berättar att vi lever och frodas, även om vi inte frodas särskilt mycket just nu kanske... Det är mycket skoljobb för tillfället så min hund får väl inte riktigt så mycket stimulans som hon skulle vilja ha, men vi tar igen det vid ett senare tillfälle! Hon luktar galet mycket järn nu också, vilket hon tydligen gör när hon löper, inte illa eller så, utan bara järn.


Nej nu är det tjuren vid hornen och sjunka ner i Z-poäng, One sample t-test, independent t-test, chi2 goodness of fit... and so on...




Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards