Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Rebecca - 17 augusti 2012 07:15

Var på DTBK och körde lite lydnad med Sofia och tjejerna, även en tjej som heter Ronja var där med sina två odjur (söta odjur!).


För tillfället tränar vi väldigt mycket på att hon ska vara rak i alla ingångar, i alla svängar och tempoväxlingar. U name it! Även lägganden tränar vi en del för de rentav suger.


     


Och lite fjärr! Den funkar såå himla himla bra just nu! Stilla baktassar och fina skiften med bra tempo. Såhär såg det ut iaf:


     


Jag är inte jättesugen på att blogga längre alls, så inläggen kommer lite sporadiskt. Jag tycker det är tråkigt när jag bjuder på mig själv och det vi gör och inte får någonting tillbaka... Förutom Sofia då, för hon är superbra på att kommentera det vi gör! Och duktig på att fota är hon också! En himla fin tjej den där Sofia!

Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards