Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Rebecca - 9 augusti 2012 13:30

Japp, rubriken beskriver ganska bra min panka studenttillvaro. Jag har en hel del hundgrejer jag verkligen skulle behöva investera i:


- Snitslar till typ spår och uppletande

- En komplett ruta

- Nomesele

- Ny hundryggsäck med ingbyggd pall

- Ny hundjacka i vinterstuk

- Back on track täcke till Flinga

- Metallapport


Och sedan är det ju ett antal hundaktiviteter som hägrar i höst:


- Träning för Lotta Linusson nästa vecka

- Antijakt-kurs

- MH

- Eva-träning med gruppen (inget inbokat, men I sure hope so..)

- Fritt följ-clinic med Ditte Andersson

- Åskådarplats på en kurs för Anders Kjernholm


Och eventuellt tävlingar om vi bestämmer oss för det... Jaaaa, min studentbudget lär bli lite ansträngd i höst. Men jag satt idag och tänkte på hur jäkla fånig jag kände mig, jag är ju gammal hästtjej och allt och inget av det jag behöver köpa är egentligen särskilt dyrt (förutom BoT täcket och jacka då..). Men många bäckar små...


Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards