Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Rebecca - 8 november 2011 15:45

Vi var ute och busade lite på tomten, lyckades snappa åt mig kamurran på vägen ut. Vi lekte med hennes bitring, det är en av hennes favoritleksaker. Jag tycker hon är så vacker! Min finaste fröken Flinga. Mitt hjärtas dam, som madicken folket skulle ha uttryckt det. Hon är så snäll, nog en av de snällaste hundar jag träffat, aldrig en sur stund utan ständigt glad och på nya galna upptåg. Hon är verkligen one of a kind. Min finaste Flinga. Imorgon fyller hon förövrigt 7 månader. Tiden går så fort.


           

 


  


        

Av Rebecca - 8 november 2011 10:54

Ibland när jag tittar på min Flinga, är det som att hjärtat bara smälter. Hon är så vacker. Hon är så go'. Hon är så genomsnäll. Just nu ligger fröken i fåtöljen i köket och sover.



En timslång prommis med lite hundbus i form av Chip, en 9-årig Flat, den herren är en riktig gentleman. Han försökte putsa och fjäska lite för henne, men det gick inte, Flinga undrade mest varför de stod där och tjusade när man kan leka?! Så hon drog några repor och han gjorde sitt bästa för att genskjuta henne och lyckas hänga på.



Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards