Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Rebecca - 13 mars 2013 14:11


Bästa Katarina har börjat komma förbi och ge Flinga laserbehandling på hennes dumma Carpus... hon var här i onsdags och Fling blev totalt öööverlycklig över att någon kom och hälsade på just henne! Hon tokgillar Katarina! I vilket fall så driver Katarina ett företag med inriktning på friskvård och rehab, hon är utbildad hundfysioterapeut och har vibb, laser, löpband för hund och en massa annat nyttigt. Kika in på hennes hemsida!



Vi fortsätter traska också, dessa bilder är inte från senaste gången vi var och traskade, vilket var i torsdags, utan jag är lite långsam på att uppdatera! Fling börjar iaf tycka att det är kuuul att traska, och hon börjar få in tekniken riktigt bra. Sist gick hon 8 min x2, totalt 16 min plus avtorkning och lite lätt stretch av bästa Frida! Jag kan varmt rekommendera henne om ni har en hund med fysiska problem eller en lite rund jycke som behöver gå ner i vikt, hon är verkligen suverän. Hennes hemsida hittar ni HÄR! Fling ska snart få börja simma också, vilket nog kommer bli suveräng för den där strulande handleden...


För mig är det jobb hela helgen och Flinga är hemma med sin favvohusse (som förövrigt har gått lite fot med henne idag, första gången för Flinga att jobba med honom). På måndag ska vi tillbaka till Anna igen och kolla hur kroppen känns. Hoppas hoppas hoppas att carpus ser bättre ut...


Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards