Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Rebecca - 24 februari 2013 21:13

Lilltösen har kört lite aktiveringsleksak och tankenöt i form av tandvisningstarget nu på kvällskvisten! Att denna stora tös kan ha sån sjuuuk frenesi i aktiveringsleksakslekarna... Hon är som tokig!

Av Rebecca - 24 februari 2013 18:48

Haha, Fling är så söt! Kom nyss från jobbet, sätter mig direkt i buren och gosar med henne när hon börjar nosa febrilt i en av filtarna. Jag undrade verkligen vad hon hittat, lyfter på filten och ser att hon ligger och gnager på en gammal morot. Haha, tänk vilka fynd man kan göra ;).

Av Rebecca - 24 februari 2013 09:37

Snart är det en v sen op och imorrn är det en v sen vi fick reda på varför hon var halt! Tiden går fort när man har roligt... (Jättekul).

Vi har nyss varit ute pp långpromenad (5 min...) och just nu ligger världens bästa Anton och kyler armbågen! Jag har jobbat sen i fredags och jobbar även till 18 idag... Så min underbara familj har hjälpt mig med Flång i helgen. Utan dem skulle det aldrig gå att få ihop det med jobb, skola och sjuk hund.

Det går rätt bra för oss, förutom att hon inte gärna böjer armbågen så mycket som behövs när vi tränar rörligheten. Men det blir sakta men säkert bättre. Efter 10-12 dagar ska hon få börja med rehab, så det är snart!!

Nu är det dags för att hoppa in i duschen och dra mig mot jobbet. Hade mycket hellre stannat hemma med mina älsklingar...

Översta bilden är från när vi kylde armbågen nyss och den nedre från igår kväll när hon tyckte att matte inte skulle äta mer lördagsgodis! Så söt!

Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards