Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Rebecca - 16 december 2011 21:04

  ... för idag är min födelsedag! Hipp Hipp Hurra för mig! Dagen har bjudit på en hel massa hundbus och hundprommisar med Kisen och Flinga, sedan var dagen slut. Typ. Nejdå, inte riktigt så illa. Vi har gjort PALT också!!! Äkta, hemgjord Pitepalt. Det är suveränt när mormor kommer ner till min födelsedag, för då får man PALT!! Alla i vår familj är totalt paltgalna, till och med Anton (Flinga har inte fått smaka...).


Annars blev jag kungligt gratulerad med sång och paket imorse, jag är som ett barn och ÄLSKAR paket och att öppna dessa. Snart kommer de börja slå in popcorn bara så att jag får öppna en massa paket, haha. Dessutom fick jag faktiskt riktigt bra presenter av min underbara familj. Vad sägs om ett set äkta silverbestick, 4 marimekko dessertskålar, Tommy Hilfiger tofflor, silikonspritsar, ansiktscremer från Kiehls och nagelbandscreme från Dior och lite till. Riktigt bra presenter! Jag älskar min familj ♥.


Även en lite smått förvånande upptäckt gjorde vi imorse, nämligen att min fina Flinga har börjat löpa! Vi umgicks med Kisen ändå, och han visade inget större intresse. Skönt! Dessutom är hon ju bara på första dagen så det är ju ett tag kvar till höglöp. Och hon är lite trött min Plonka, sover mer än vanligt, men däremellan är det fullt ös. Vilket också är som vanligt. Hon är rätt tokig den där tjejen.


Imorgon ska vi in till stan och handla julklappar, jag, mamma och mormor (ska se om jag kan lura med min kära pojkvän också...), har inte så mycket kvar att handla, hoppas det blir klart imorgon.


Nu fuskar jag lite, men såhär såg det ut för nästan 6 mån sen (15e juni):

Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards