Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Rebecca - 1 november 2012 08:21

Igår var jag och Fling på Väsby BK och tränade med en tjej som heter Helene! Hon har en 2,5 årig Aussie som heter Kingston och de tävlar i LKL 1.


Fröken Fling körde fritt följ och stegförflyttningar, pga. hältan tog vi det ju såklart lugnt. Men alltså... jag säger bara en sak... HERREJ*VLAR vad bra hon gick!! Fantastiskt fin var hon, skitbra position, stenfokus trots ny klubb och massa störning, rappa raka sättanden, suveräna svängar... ja kort sagt, FF var så fint igår! Körde även stegförflyttningar och även dessa går hur bra som helst! Min finaste Fling.


Även hältan ser lite bättre ut tycker jag... tänker dock ändå ta tiden på måndag för att få en liten check up på hur kroppen känns och hur jag kan stärka och muskla henne ännu mer.


Min finaste tjej.. sjukt jobbig men ack så underbar!

Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards