Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Rebecca - 30 oktober 2012 11:04

Japp, lilla tösabiten Flingflång är halt sedan 5 dagar. Stackars lilla tösen. Jag har trott att det var en sträckning och resonerat som "jaja, inte mer med det.. det går snart över". Träffade dock Katarina (hundfysioterapeut), som har sett Flinga sen hon var pytteliten, i skogen idag och hon kollade igenom henne lite snabbt. Hon konstaterade att hon är halt, spänd i musklerna på vä-sida och har lite vätska runt höger armbågsled. SUCK: Detta bådar ju inte så gott. Nåväl, hon sa åt mig att ringa Anna Holmgren på Hundkuranten, vilket jag också gjorde på en gång. Jag hade vääärldens tur för en gångs skull... på måndag kl.9 fick vi en tid pga. att hon hade en ombokning, thank god! Så ser vår status ut just nu. Ingen höjdare liksom. Korta koppelpromenader är det som gäller nu, vilket lär innebära en galen Fling.


   


Lite valpbilder får ni så länge!

Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards