Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Direktlänk till inlägg 30 juni 2012

Tomatoe, Tomato and other pretty thingies

Av Rebecca - 30 juni 2012 17:17

Goddagens på er! Nu är jag igång här igen bakom tangenterna. Kollade igenom SSU och insåg att jag fotat rätt mycket mindre än jag vill minnas (det öööösregnade) och därför får ni inte se några bilder därifrån, för det var några fina men inte så många som är värda att visas.


Däremot ska ni få se lite bilder på mina älskade tomater! Kul va?!


     


Ja ni ser, de frodas och mår bra. Det är faktiskt väldigt konstigt att de inte har dött med tanke på det oerhört dåliga vädret vi har haft. Däremot syns lite spår av näringsbrist på de små rackarna, men jag gödslar allt jag kan för att de ska återhämta sig!


Lite bilder på Fling får däremot följa med också. Mest för att hon är så vacker att man aldrig kan få nog av min älskade tjej. Jag? Partisk? Nää?


 

Hon ligger på högsta terrassen och spanar läget här. Lyxigt att kunna ligga så högt upp och ha span på flera meters höjd.


   


Ser ni hur söt hon är när hon posar?


 

Den här blicken är en typisk "Flinga-blick", hon tittar på en under lugg och är världens vackraste, sötaste tjej.


 

Och en obligatorisk sovbild. Bara för att hon är så söt! (lite less på att höra om hur söt hon är nu?! Söt söt söt söt söt!!)


I övrigt är vår dag inte jättespännande idag. De manliga delarna (hehe..) av familjen, dvs. lillebror, pojkvän och pappa, ska imorgon starta ÅF offshore race, en seglingstävling som går runt Gotland aka. Gotland runt. Vi har det rätt lugnt här hemma nu these days och är helt karl-fria hela helgen! Både skönt och trist. Plånk håller förmodligen på att gå in i skendräktighet, hon ligger nämligen som en klubbad tvättbräda här hemma nu. Trött som en mört helt enkelt!

 
 
Ingen bild

Kattis

30 juni 2012 17:43

Förstå hur man har det med de här tomaterna... de har varit en stoooor del av familjen sen fröna såddes i mars. ;)

Rebecca

30 juni 2012 20:41

Haha!!

 
Sofia, Doris och Lycka

Sofia, Doris och Lycka

30 juni 2012 19:11

Typ jättesöööt är hon <3 vad hon har utvecklats sista tiden, valpen blir vuxen, fina Fling!

http://Www.sofiashundar.se

Rebecca

30 juni 2012 20:41

Jamen eller hur!!! Finaste tjejen ♥

 
Karin

Karin

2 juli 2012 21:16

Jisses vad fin din lilla flinkeflonka är. Saknar er redan! :)

http://frankiegreyghost.wordpress.com

Rebecca

2 juli 2012 21:23

visst är hon ♥! Men snart ses vi igen, saknade er på träningen idag... kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 19 februari 2014 08:49


Hej hallå allesammans! Eller de få stackare som fortfarande hittar hit emellanåt ;).    Nåväl, igår var det såklart agilitytisdag, och vilken tisdag sedan! Helt otroligt bra gick det med båda! Körde både Elli och Ester (mammas hund ni vet).    ...

Av Rebecca - 5 februari 2014 20:00


På tisdagar kör jag och Elli agility uppe i hallen i Arninge, och igår gick det så fruktansvärt bra!!    Jag har haft ganska stora problem med att lära mig läsa min lilla hund. Hon är utan problem den svåraste lilla tösabit jag någonsin haft att ...

Av Rebecca - 4 februari 2014 17:14


Hej igen!    Jag ser att det är folk inne och läser, blir lite förvånad. Vilka är ni?    För oss rullar livet på även utan Fling. Vi saknar henne varje dag däremot, fortfarande, trots att det är snart ett år sedan. Även om saknaden är stor så...

Av Rebecca - 25 juli 2013 13:00


Hej på er...   Jag ser att ni fortsatt läsa, trots att jag inte uppdaterat här på väldigt länge. Anledningen till det är att jag helt enkelt inte orkat, inte efter den här vårens katastrofslut. Men någonstans känner jag ändå att jag är skyldig er...

Av Rebecca - 25 april 2013 17:12


Idag har Plång och jag varit och simmat igen.. det är vår torsdagsgrej vi har för oss. Traska måndag eller tisdag och simma torsdagar, så har vi det. Nästa vecka blir det däremot simning två gånger, då Frida som sköter traskningen är på kennelläger. ...

Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards