Rebecca och Elli- Livet med stor hund i litet format

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Rebecca - 4 februari 2014 17:14

Hej igen! 


Jag ser att det är folk inne och läser, blir lite förvånad. Vilka är ni? 


För oss rullar livet på även utan Fling. Vi saknar henne varje dag däremot, fortfarande, trots att det är snart ett år sedan. Även om saknaden är stor så är den inte sådär aggressiv att den kastar sig över en när man minst anar det och med sådan kraft att den leder till tårar. Nu kan jag tänka på henne, sakna henne, le åt hennes knasigheter samtidigt som tårarna stiger sakta i ögonen och hjärtat värker lite extra. 


Nog om det. Jag funderar på att fortsätta blogga här, fast med Elli. Den här bloggen känns för mig ändå som hemma, och jag har verkligen funderat hit och dit över om jag ska starta en ny blogg eller inte, men jag tror jag ska fortsätta här. Jag gör den till en blogg både för Flinga och Elli. 


Ska knåpa ihop en bra presentation här om Elli (även kallad kalkonhunden) här någon dag så ni får lära känna henne bättre! Nu ska vi förbereda oss för agilityträning! Jag har bytt bana litegrann nu när hunden är några storlekar mindre...


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hundar, hästar, matlagning, sötsaker, fotografering och träning!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards